nervöst

sitter här i min stol men några rostade mackor som inte sitter fel,efter ett träningspass.Av det lilla jag hade att göra så gick det bra,men såklart är man fortfarande ovan vilket jag nog kommer vara ett bra tag till, och på söndag har vi våran första träningsmatch,och jag vet inte vad jag tycker om de,för självklart är det ju superkul med matcher av alla slag,men efter att bara ha tränat 3 pass ute så känns det som att man kunde ha väntat ett tag till med matchandet.Jag vet inte vad ni andra fotbollsspelare känner,men jag blir så osäker på det jag gör annars?

imorgon har vi friluftsdag och det hurrar vi för,eller iallafall ler lite.Det bli sparkning på förmiddagen och volleyboll på eftermiddagen,man sparar det bästa till sist!

vacker som alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0