umeå och dagen!

Idag kom jag hem kl 5,så då var det bara att göra i ordning sig för kvällen,för vi har/har haft främmande,ätit god mat och sådär,men jag och jennifer var inte här så länge utan vi for och var med massa andra trevliga personer,sen så träffade jag även A.L och O.H så jag pratade med dom ett väldigt bra tag och nu sitter jag här och käkar chips.



I Umeå har vi haft det jätte bra,jätte trevligt! Så det måste göras om igen!

När vi kom dit på fredagskvällen for vi först till max för att få i oss lite mat ochs en tog vi bussen till idas morbror och där såg vi idol.Idag har vi gått runt som tok på alla affärer och haft det super och sen på bussen hem träffade vi även bobby!

Det jag fick med mig hem var : 3 st T-shirtar,en jeans-skjorta,halsduk,mössa och örhängen.Och jag har ett till hål i örat som Lisa gjorde på mig,och det ska bli fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0