live life

Som ni vet så begav vi oss till Norsjö i Fredags och hade en träning senare på kvällen sen blev det att bara umgås.Igår Lördag steg vi upp för att träna,sen äta,se volleyboll Norsjö-Malmö,träna,käka pizza som Gunnar bjöd alla på,nästan för snällt,hade olika frågetävlingar senare på kvällen och Lajja bjöd alla på glass,umgås,prat,skratt,sova.

Idag hade vi match mot Betsele och efter det blev de frasses.

Jag har inte alls tränat hårt,utan bara vart med på det jag kan,men tog faktiskt på mig löparskorna och for ut och sprang igår för att jag också ville svettas lite.

Har vart som jag sa en jätterolig helg för att gänget och inte minst tränarna är riktigt jäkla bra,utomlands nästa då. ;)

Bilder kommer nog sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0