lite olika

Idag på skolan har vi klippt hela dagen eller nu ljuger jag,det var tänkt att vi skulle klippa men det blev inte så mycket av det.Först hade vi samtal och sen så blev det några redovisningar och efter det tog Jonna 3 st hål i örat på mig och sen så la vi till en rosa effekt i mitt hår,men som kommer att fara bort efter en tvätt,men lite roligt att ha för omväxlings skull, men lite klippning han vi faktiskt med till slut.



Jag tycker det rosa blev jäkligt snyggt men inte på bilden tyvär..

Kommentarer
Postat av: linnn

ALLTSÅ ERIKA DU ÄR SÅ JÄVLA GALEN!! :O :D jag skulle aldrig kunna ta med bara örhänget...

2010-01-29 @ 20:32:52
URL: http://linnberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0