1:a advent



Kanske har haft världens mysigaste helg i helgen och den fortsätter.

Boliden och Jorre,Lisa och Melina och hockey,for till mormor med resten och åt gröt och julskinka och sen direkt till Idas hus för övernattning med hon och Sanna och steg upp vid 11 då dom andra redan hade vart ute och skottat.Fick skjutts hem av snälla pappa eftersom det var så kallt och nu sitter jag här och har just duschat.Ska snart iväg på jobb,ska vad jag tror servera fika osv på församlinghemmet.Men lite tungt känns det att jag missar hela skyltsöndagen ute på byn,tycker det är så mysigt,även fast det blir mindre och mindre för varje år.Slutar gör jag kl 4 och kl 5 är det dags för match men hinner bara se en period aftersom att jag själv har träning 6-8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0