det här med att veta vad man vill bli är inte det lättaste

Hemma efter första praktikdagen för min del på Sax och Kam,så nu är resterande dagar på Saxons kvar,men jag måste säga att jag trivdes jättebra på sax och kam så det känns lite tråkigt,men jag hoppas på att det kommer kännas lika bra på det andra stället.

För mig snurrar allt när det gäller det här med Frisör.Jag tycker det är jättekul att klippa osv och ena dagen vill jag blir det men andra dagen inte och jag tror att mycket av det beror på att det varit så tjaffsigt med allt vad det gäller skolan.

Men skulle det vara så att jag väljer frisöryrket så vore ju självklart drömmen att starta eget,kanske tillsammans med någon i en mysig liten salong,just att det ska vara mysigt är viktigt.Ganska dämpad belysning,myckt tända ljus och skön avslappnande musik.En massagestol i shamponeringen och när det är dags för klippning/färgning bjuds det på något hembakt och en kopp kaffe.


Kommentarer
Postat av: Issa

Då skulle jag boka tid hos dej varje gång :D

2010-11-23 @ 21:22:53
Postat av: Anna

Ring mig när du har startat eget så kommer jag vara din stamkund ;)

2010-11-23 @ 22:21:51
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0