föredetta 7-8-9a

Träningen gick inte alls så bra och målvaktshandskarna lyckades jag glömma åter en gång.Jag ska försöka bli duktig nu och skärpa mig och börja packa väskan i tid och inte just före då man aldrig änns hittar vad man ska ha eller som nu helt enkelt glömmer grejer hemma.
Men kul är det i alla fall att vara igång,tänk att man varje gång glömmer hur roligt det egentligen är.
Nu önskar jag bara att man var i den där formen då allt känns så lätt,det bara flyter på och då man till och med få ha lite tur.
Nu ska jag kämpa!

Imorgon är det sista praktikdagen för den här veckan också och sen far jag till Boliden för hockey och andra trevligheter,så inget inlägg lär dyka upp för än lördagkväll eftersom att jag på väg hem ska stanna av hos mormor och middag.



Jag saknar er jättemycket,var och en av er,tiden vi hade tillsammans är en tid jag vet att ingen av oss kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0