i will know

Hela dagen har jag suttit som kund och fått håret blekt gång på gång,det mår alltså inte bra nu och det gör inte jag heller över hur det ser ut.Har tidigare alltid gjort slingor för att få det ljusare men skulle den här gången för att pröva något nytt,ljusarefärgning över hela hårbottnen och resultatet blev orange så efter 2 blekningar och 2 toningar är det nu helt okej,men inte mycket mer.Ganska gul,men det duger för tillfället och nu ska mitt hår få vila.

Eftersom jag suttit i kundstolen hela dagen så fick istället Fanny ta Lisa som jag egentligen skulle fixa håret på,lite synd men hon blev himla fin,Melina och Moa besökte också salongen och fick håret fixat.

Nu ikväll har jag vart ute och sprungit med Sanna och Lisa och nu inväntas Biggest loser.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Färgen du färga med, var det samma som jag brukar köra med. ? Den ska man ha i minst 1 h 15 min minst.

2010-10-31 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0