sannaidalisawilliamphiliplindahlochjag

Vilken Lördag,den var helt klockren,från 9.30 då jag steg upp till vid 02.00 då jag till slut fick mig i säng.

Först hockey i Norsjö då Frida och Jennifer gjorde mig sällskap och vinst blev det med 10-4,inget snack om saken att Burträsk var det bättre laget,sen en rolig bussresa hem,och det var redan då min galna/tokiga sida kom fram och den höll i sig hela kvällen.Jag skrattar åt allt och ingenting,jag skrattar åt mig själv,gör en hel del helt otroligt barnsliga saker och jag förstår att folk som inte känner mig så väl, inte känner igen mig i det här,men det är så här jag blir när jag känner människor nästan för väl och är väldigt trött,väldigt trött.

Jag blev i alla fall bjuden på Tacos och pollykaka,helt rätt om ni frågar mig.Vi spelade Med andra ord och skrattde åt felförklaringar och ökade tonlägen.Ja,jag har nog inte haft så här kul på länge!

Önskar jag hade några bilder,men icket...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0