?

Jag ska säga att jag blir förbannad!
Från och med nu så duger inte IP och Tjärnbacka som matchplaner och våran nya hemmaplan blir alltså i Skellefteå, så varje match kommer spelas där och ävan en hel del träningar kommer ske där och jag hatar det. Sjävklart så ska Burträsks hemmaplan vara i självaste Burträsk, och jag som bara vill ifrån stan.

Men under tiden som jag skrev det här ovan så kom jag på att det faktiskt är 1 april idag och det kan alltså vara ett skämt, vilket jag hoppas på,för det vore för jävligt annars!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erika, det är Lajja som skrivit klart det är ett skämt ;)

2011-04-01 @ 12:33:01
Postat av: Linnea

2011-04-01 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0