Hoppas på att den här dagen blir minst sagt lika bra

Igår var en såndan där bra dag! Då jag kände mig nöjd över att ha sprungit med Sanna,hunnit med att klippa 3 st,haft intervallträning på fotbollen och glad över att vi hade sådan mysig stämning i omklädningsrummet.Högtalarna var uppsatta,namnskyltarna likaså och när vi kom in efter intervallerna stod det skålar med frukt och choklad på bänkarna,hur snälla tränare har vi inte? samt att vi nu fått ett nyförvärv vid namn Beatrice "Bisse" som verkar vara en riktigt härlig typ som dessutom är superduktig ute på planen!

Efter att ha fått ett sms av självaste peder igårkväll kunde jag inte undvika att gå in på lagsidan och kolla.
Och jag hittade det här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0