jag önskar att jag kunde smaka

Fasen också,vi fick inte med Ida runt sundet idag heller.. men själv så har man i alla fall jobbat sig runt,känns bra!
Efterätten till ikväll är gjord så den står just nu inne på kylning och jag tror faktiskt att jag lyckats igen, och det är inte bara en efterätt jag bjuda på utan 3 st! Bilder på vad det är kommer ikväll.

Nu ska jag nog städa och småpyssla lite och duscha måste jag också, så mycket svett som jag luktar så.

På tal om svett och illaluktande, så måste självaste Fany Lövbom ha fel på sina svettkörtlar eftersom hur mycket hon än svettas så luktar hon gott som parfym,medans jag och backis grimarserar åt våran egen lukt och försöker förklara för varandra hur illa det verkligen är, som om att vi skulle vilja vara den som luktar sämst,men vid närmare eftertankte,vem vill det egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0