nu kan jag pusta ut

Tack Linnea, det där behövde jag höra!

Nu väntar jag bara på Kåre, han skulle dyka upp mellan 2-3. Var som sagt och klippte de sötaste tanter tidigare idag,vart och handlat,skärt upp ca 1,5 kg kyckling och lagt det i marinad,städat,satt igång en tvätt,satt igång tvättmaskinen, lämnat in en upg. Med andra ord så har jag vart rätt så duktig.

Ska lägga in lite ny musik på mobilen nu också,måste ju förbereda mig inför fjällen.Vilket också betyder att väskan måste packas.Sen så ska jag även försöka hinna med en prommis före middagen som kommer bestå av thaikyckling!

Kommentarer
Postat av: backis

Nä uschiamig, någon fotbollsmålvakt blir jag aldrig! Men testa kan man ju alltid :D Som sagt, nu inser jag hur galet duktig du är, verkligen! Håll tummarna på söndag, det lär behövas :P

2011-04-01 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0