det ligger i luften

Det har vart helgrått och regnat hela veckan och det ser ut att fortsätta så,med undantag fredag då solen skulle dyka upp,men det känns inte mer än underbart att bara få vara inne och pyssla på eller göra ingenting alls.
Inte måste ha den där pressen om att nu måste jag ut,solen är ju faktiskt framme och skönt att slippa den där klumpen i magen då jag inte kan/vill vara ute och vet att alla andra är det och där av blir så mycket brunare.
Och jag tror faktiskt att det är första veckan under hela sommaren som det är så här "dåligt".
Så efter att ha vart ute och jobbat i 7 veckor känns det bra att inte ha några måsten och ladda upp inför kommande förhoppningsvis helsoliga 14 dagar.



Det börjar bli kallare i luften och mer kläder på kroppen,snart blir löven alla dess möjliga färger och faller till marken.
Det första ispasset på ladan närmar sig allt mer, så som den första skoldagen.
Jag går in i det 3:e och sista året på gymnasiet,ska försöka göra det till det roligaste också.
Sist men inte minst,då allt det här slår in vet jag också att det verkligen inte är länge kvar tills jag,bättre sent än aldrig fyller 18.

Njut av de sista veckorna och gör så mycket ut av dagarna så som det bara går.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Lägg ut bilderna från "släktträffen" ;)

2011-08-10 @ 14:27:53
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0