söndag

Idag har jag jobbat i ca 2 h och efter att jag kom hem sov jag i 2 hela timmar och vaknade upp just före träningen.Det var riktigt skönt att få träna på IP,på det blöta gräset och med fina tjejer.
Har sett finalen av mästarnas mästare när Ingemar Kungen Stenmark vann,vilket var helt rätt!

Nu ska jag snart sova och imorgon väntar en dag på skolan för första gången på 3 veckor, ska bli kul att träffa alla igen, och det blir absolut ingen jobbig dag imorgon utan det blir egen hårvård,så ska i alla fall klippa mig,lägga i någon bra inpackning och ev lägga på en askig toning eller liknande.

Datorerna ska in imorgon också,känns trist.Men nu godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack Erica!

2011-05-30 @ 17:04:12
URL: http://amandagru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0