motivation,kom

Om bara ett litet tag börjar fotbollen om igen och jag har under en sådan lång tid haft en stor klump i magen eftersom jag inte tränat över huvud taget under uppehållet,så for ut och sprang igår och även idag.
Jag är nog den ojämnaste personen på denna planet för antingen så tränar jag gärnet eller inget alls.
I sommras tex sprang jag i stort sett varje dag och ibland flera gånger per dag och det kunde vara över 1 mil per gång, och nu när jag inte sprungit något alls under en sådan lång tid måste jag kämpa som idiot för att orka 4 km och det är ju en sådan gång mat tappar motivationen.
Men en sak är säkert,gud vad jag har saknat att svettas! Det måste ju vara bland det skönaste som finns.
Nu ska jag verkligen försöka hålla igång med löpandet så att jag är i hyffsad form då vi väl börjar om på riktigt, för jag vill verkligen vara i toppen och att förlora några kilo skulle inte heller vara fel.

Kommentarer
Postat av: fanny

träna, ÄTA och VILA ;) alla tre måste ingå för att det ska lyckas<3 kram!

2011-11-01 @ 20:17:10
URL: http://omsanningenskafram.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0