Mycket roligheter på G

oj vad dålig jag är på att vara inne här,glömmer på något vis bort det och just nu för tillfället så funkar inte ens våran dator.
Snön har i alla fall kommit och så även 1:a advent,så jag och pojkvännen tillsammans med familjen gick en vända på byn igår för att få lite julstämning, har t om bakat lite pepperkakor och dunkat julmusik under helgens gång. Jag älskar verkligen julen och är så glad för att den äntligen är här.
Klappar ska köpas och slås in,julgodis ska bakas och julstrumpan ska hängas upp.
Har mycket som jag ser fram emot nu i december,men så även efter. Jag,simon,sanna och Adrian åker till London i Januari och myser på,som jag längtar,men det kommer gå fort så ska försöka njuta av varje dag fram tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0