titta och njut



Jag skulle kunna kolla tusen gånger om på bilderna på Backis blogg.Jag älskar dom!
Elin även kallad "Backis" och Kim gifte sig i somras, och snart firar dom 10 år som ett par och dom är alltså bara 23 år, och dom har en kärlekshirtoria som inte liknar någon annans.
Så som de flesta vet så blir jag ofta kär i kärleken, och deras historia och förhållande är ju inget undantag,man kan inte göra annat än att smälta.
Och den här godhjärtade tjejen får jag alltså träffa flera gånger i veckan och som jag sagt tidigare så är hon verkligen en person som jag ser upp till, och dessutom så är hon våran lagkapten.

Kommentarer
Postat av: backis.

men du din lilla sötnöt, du är ju bara för gullig.

2012-01-17 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0