jag pyser in ibland

Det dröjjer länge mellan gångerna jag vet, men det kommer blir bättre efter sommaren,det bara vet jag.
Jag jobbar fortfarande, 2 veckor kvar vilket känns tungt,längtar bara efter ledighet och att bara få vara.
Har hängt i Umeå under helgen tillsammans med familjen,trevligt,jag är glad över att jag for dit och tur hade vi med vädret också,riktigt bra var det om man tänker på vad sommaren haft att erbjuda.
Men riktigt så bitter är jag inte pg a vädret,jag räddas av den kommande utlandsresan,bara 4 v kvar,innan vi befinner oss i ett helt annat land,men främmande människor,annorlunda miljö,turkost vatten,vita stränder och en molnfri himmel.
Annars så sparkar jag lite fotboll och umgås med vännerna och Simon,allt är i sin ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0