det vanliga

Tänkte att något måste jag ju skriva när jag får höra att det är som att hitta guld då jag skriver något inlägg nu och då,kul att höra! Kul också att jag har väldigt mycket att göra och att många bokat tid hos mig nu i veckan,sista veckan på praktiken,men kommer fortsätta där ca 1 gång i veckan ändå,vilket känns underbart!

Annars så rullar allt på antar jag,tränar i stan och går i skolan för det mesta och annars så umgås jag med folk jag tycker om eller stänger in mig på rummet för att få dunka hög musik och låta tankarna sväva.

Har idag också tillsammans med Ida vart hos Malin (balfotografen) och försökt göra upp ett schema på dagen för att få ihop hår,smink,kort osv. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0