att känna lycka

Allt känns så mycket lättare nu för tiden, och jag är mycket mer positiv och har mer motivation till allting,och det är så skönt! Undrar om det har att göra med att sommaren faktiskt är på ingående.
Har haft sådan sommarkänsla idag, solen har lyst,folk går omkring på stan med mjukglass i handen,allt känns så mycket mer glatt och folk stannar kvar i stan efter jobbet för lite käk utomhus.
Idag var också en sådan här dag då man känner sig nöjd med allt här i livet,stora saker som små.
Jag älskar de här dagarna,önskar att alla årets dagar kunde vara likt dessa,men det är klart att även jag förstår att man då inte skulle uppskatta något.
Jag har kommit på mig själv med att må som bäst då jag har som mest att göra,göra saker som jag tycker om, och inte stanna av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0