det är gjort!,en gång för alla

Har i månader nu gått och gruvat mig inför den här dagen, 27/6 är ett datum jag aldrig kommer glömma,så mycket  har jag gruvat mig.
Och den senaste tiden har verkligen all tid jag haft över gått åt till att öva.
Steg upp 05.00,gjorde mig klar,åkte förbi Jonnas hus och lämnade lite bra-jobbat-godis i deras postlåda, eftersom hon klarade provet igår.
Där efter in till stan och har alltså stått och svettats i salongen i ca 9 h idag.
Nervös,spänd och nyfiken gick jag efter alla dessa timmar in till de som bedömt oss under dagen,med tårar rinnandes ner för kinderna och fick tillslut höra att jag klarat de! Den största lättnaden på länge!

Idag är jag lycklig!

Kommentarer
Postat av: Alice

Grattis!!:D

2012-05-28 @ 15:24:00
URL: http://aliceschonfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0