fin-fina helg

Hej igen!
Tänkte bara berätta att jag har haft en superhelg!
Jobb på UG fredagkväll och snö mitt i allt det,så jag vet en som var hyffsat glad.
Sen planering i timmar med Lisa,Paue och Frida,och snart är det vi planerar inför äntligen här och jag längtar.
Och på kvällen var det dags för Helloweenparty med människor som gått in i maskeraden och helloweentemat till tusen och jag hade det riktigt trevligt jag.
Sen tabata med Lisa och Sanna,mycket tid i sängen och mys framför solsidan med Simon.
 
och berättar om måndagen också,eftersom det faktiskt är en av mina helgdagar,är ledig då.
Gick 2 prommisar var av en med Simon igårkväll då det var bitande kallt om kinderna och snön föll och det var en sådan där fin kväll som man kommer ha kvar i minnet.
Boxades tillsammans med Sanna och andra Burträskare och lagade god mat,så bra dag det också.
 
Nu ska jag fixa mig lite och sen tar jag bussen till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0